El. parduotuvės taisyklės

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. „Madu.lt“ (toliau - Pardavėjas) internetinėje parduotuvėje (toliau - Elektroninė parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujantis „Madu.lt“ prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis (toliau - Taisyklės), jas patvirtinus pirkėjui (toliau - Pirkėjas), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo, keitimo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu „Madu.lt“ elektroninėje parduotuvėje (toliau - Užsakymas) susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

2. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

2.1. Asmens duomenų apsaugą apibrėžia Privatumo Politika.

2.2. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su Užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir pristatymo ar kitas su Kliento Užsakymu susijusias paslaugas arba taip kaip numato Lietuvos įstatymai.

3. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

3.1. Pirkėjas, pateikęs užsakymą Elektroninėje parduotuvėje, privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas visiškai atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Elektronine parduotuve.

3.3. Pirkėjas yra atsakingas už Elektroninės parduotuvės formose pateiktų duomenų tikslumą, teisingumą, išsamumą, duomenų savalaikį tikslinimą, jiems pasikeitus. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims, jeigu Pirkėjas pateikia Elektroninės parduotuvės formoje netikslius, neteisingus, neišsamius duomenis, nedelsiant nepatikslina pasikeitusių asmens duomenų.

3.4. Pirkėjas, pastebėjęs, kad Užsakymo formoje klaidingai nurodė prekę ar kitą informaciją, privalo nedelsdamas apie tai informuoti Pardavėją. Jeigu Pirkėjas klaidą pastebi iki prekių išsiuntimą ir (arba) gavimo, Pirkėjas gali nemokamai atšaukti Užsakymą apie tai nedelsiant pranešdamas Pardavėjui arba atšaukimą atlikti tiesiog Elektroninėje parduotuvėje.

3.5. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant atlikti prisijungimų duomenų keitimą Elektroninėje parduotuvėje.

3.6. Pirkėjas, naudodamasis Elektroninės parduotuvės paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Elektroninėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

4. PARDAVĖJO TEISĖS

4.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti Elektroninės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia Taisyklių 3 punkte nurodytus įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Elektronine parduotuve arba atšaukti pirkėjo užsakymus.

4.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

4.3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti Elektroninėje parduotuvėje pateiktų prekių kainas, kiekius, dydžius ar kitą informaciją.

4.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas – fizinis asmuo, pasirinkęs numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 2 (dvi) dienas.

4.5. Pardavėjas turi teisę pirkėją informuoti el.paštu apie specialias akcijas, naujienas jei pirkėjas pažymėjo "Užsakyti Naujienlaiškį". Pirkėjas gali bet kada atsisakyti naujienų.

5. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

5.1. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, kuri buvo nurodytą Elektroninės parduotuvės formose.

5.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu Taisyklių 9 punkte nurodytomis sąlygomis.

5.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja informuoti ir pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 (spetynias) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

6. PIRKĖJO REGISTRACIJA IR PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

6.1. Pirkėjas gali pirkti prekes Elektroninėje parduotuvėje be registravicijos (kaip svečias) arba užsiregistravęs.

6.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as) prekę(es) patvirtina Pardavėjui (perkant prekes pažymėjus varnele jog sutinka su šiomis taisyklėmis) ir patvirtina užsakymą. Apie teisingą pateiktą ir patvirtintą užsakymą Pirkėjas yra informuojamas el. paštu, kurį nurodė užsakymo formoje.

6.3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma Elektroninės parduotuvės duomenų bazėje. Registruotas Pirkėjas turi galimybę prisijungęs prie Elektroninės parduotuvės sistemos ir matyti pirkimo istoriją. Neregistruotas pirkėjas tokios galimybės neturi.

7. PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

7.1. Prekių kainos Elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais be PVM (21%).

7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

7.2.1. PayPal tarpininkavimo paslauga.

7.2.2. Paysera tarpininkavimo paslauga.

7.2.3. Mokėjimo kortele naudojant tarpininkavimo paslaugą.

8. PREKIŲ PRISTATYMAS

8.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą, kontaktinio telefono numerį ir el. pašto adresą.

8.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas formuodamas užsakymą, turi nurodyti, kad prekes priims kitas asmuo bei pateikto to asmens kontaktinius duomenis.

8.3. Prekes pristato Pardavėjo partneriai AB “Lietuvos paštas”, "Omniva".

8.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

8.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos nelaiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

8.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėjo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjo atstovui, surašyti siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

8.7. Detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama „Madu.lt“ Elektroninės parduotuvės internetiniame puslapyje (Skiltyje “Prekių pristatymas”).

9. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA, GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

9.1. Kiekvienos Elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme. Už informaciją apie prekių savybes (jos teisingumą) atsako prekių gamintojai, o Pardavėjas yra atsakingas tik už tinkamą šios informacijos pateikimą (perdavimą) Pirkėjui.

9.2. Pardavėjas neatsako, kad Elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

9.3. Prekes su defektu, gamykliniu broku Pardavėjas įsipareigoja pakeisti arba gražinti numatyta tvarka Elektroninės parduotuvės internetiniame puslapyje (skiltyse “Prekių grąžinimas” ir "Prekių keitimas").

9.4. Detalesnė informacija, susijusi su prekių grąžinimu, pateikiama Elektroninės parduotuvės internetiniame puslapyje (skiltyje “Prekių grąžinimas”).

9.5. Detalesnė informacija, susijusi su prekių keitimu, pateikiama Elektroninės parduotuvės internetiniame puslapyje (skiltyje “Prekių keitimas”).

10. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

10.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

10.3. Jei Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

10.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

11. KITOS NUOSTATOS

11.1. Griežtai draudžiama be Elektroninės parduotuvės atstovų raštiško leidimo / sutikimo kopijuoti ar kitaip platinti „Madu.lt“ esančią informaciją, nuotraukas.

11.2. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

11.3. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

11.4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.